به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با حضور فرماندار ، امام جمعه و رئیس اموزش و پرورش شهرستان ویژه برنامه ای در دبیرستان شبانه روزی كوثر اجرا شد .
در این برنامه سید ناصر امامی فرماندار شهرستان ضمن تبریك ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) تصریح كرد دختران و بانوان در اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند این اسلام به دختران توجه ویژه ای نموده و با كسانی كه دختران خود را زنده به گور می كردند برخورد و به دختران بها داد و شما دختران باید این توجه را ارج نهاده و در انجام فرامین الهی تلاش نمائید.
امامی در ادامه با اشاره به فرهنگ عفاف و حجاب افزود رعایت عفاف و حجاب بزرگترین و بهترین جوهره برای شما دختران محسوب می شودو باید با الگو از حضرت معصومه (س) این موضوع را بهینه سازی نموده و نسبت به انتقال این گوهر گرانبها به همنوعان و كوچكترها تلاش نمائید.
فرماندار با اشاره به نگاه جوامع غربی به زن گفت جوامع غربی از زن به عنوان یك كالای تبلیغاتی استفاده نمودو از مقام و منزلت زن كاسته و از آن استفاده ابزاری می نمایند كه این موضوع از انسانیت به دور بوده و بالعكس در جمهوری اسلامی ایران زنان همدوش مردان و با رعایت و حفظ حجاب در تمامی فعالیتهای اقتصادی ، اجتماعی و ... مشغول می باشند و شما عزیزان به عنوان آینده سازان این مرزو بوم باید این دستاورد بزرگ را ارج نهاده و با تلاش خود در توسعه و آبادانی ایران اسلامی سهیم باشید .
لازم به ذكر است در ادامه حجت الاسلام فاطمی بصیر نیز در مورد مقام و منزلت زن در دین مبین اسلام سخنانی ایراد نمودند .
در پایان مراسم به قید قرعه به ده نفر از دانش آموزان با اسامی معصومه و برتر در زمینه رعایت حجاب جوایزی اهدا گردید


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا